FANDOM

Nezumi /"Szczur"- Drugi z najważniejszych bohaterów No.6, uciekinier i mieszkaniec Zachodniego Bloku

Nezumi
Nezumi1.jpg
ネズミ, Nezumi
Dane osobowe
VC VC-103221
Pseudonim artystyczny Eve
Wiek 16
Płeć Mężczyzna
Wzrost 178 cm
Waga 63 kg
Oczy Szare
Włosy Czarne
Znaki szczególne Blizny po poparzeniach na plecach
Rodzina
Debiut
Powieść 1 rozdział
Manga 1 rozdział
Anime 1 odcinek
Dubbing
Japoński Yoshimasa Hosoya
Angielski Kalob Martinez

Wygląd Edytuj

Nezumi jest średniego wzrostu chłopakiem o szarych oczach i czarnych włosach do ramion, które najczęściej wiąże w kitkę.

Osobowość Edytuj

Nezumi jest nieco sarkastycznym i ironicznym chłopakiem jak i bardzo dojrzałym oraz opanowany. Tylko przy białowłosym chłopcu pokazuje swoje emocje i się denerwuje. Jako Eve znany jest w dużej części Bloku Zachodniego, ludzie kojarzą go także po tym, że za drobną opłatą może zaśpiewać dla umierającego, by ten zginął bez bólu.

Skoro już przy tym jesteśmy, dodajmy, że Nezumi ma nadzwyczaj uspokajający głos, który często wykorzystuje do swoich własnych celów.

Podczas walk często używa noża i bardzo szybko potrafi obezwładnić przeciwnika.

Lubi się panoszyć, wszędzie zachowuje się tak, jakby był u siebie w domu, jest straszliwie inteligentny i sprytny. Uwielbia naśmiewać się z innych i wykorzystywać ich słabości. Potrafi szybko przejrzeć człowieka , tylko ze Shionem ma problem. Od początku bardzo martwił się o Shiona i był w stanie zrobić dla niego praktycznie wszystko, przez co zyskał straszliwą słabość.

Chłopak w wieku zaledwie 12 lat uciekł z Zakładu Karnego, co wydawało się praktycznie niemożliwe.

Umiejętności Edytuj

Nezumi jest wprawiony w walce, co możemy dostrzec podczas aresztowania Shiona przez przedstawicieli Zakładu Karnego, gdzie ratuje chłopca z rąk nieprzyjaciół. Inteligencja, spryt oraz umiejętności walki wręcz sprawiają, że jest on ciężkim przeciwnikiem.

W walce Nezumi zachowuje chłodny umysł, co zwiększa szansę powodzenia. Ruchy są płynne i szybkie. Działania zwykle są spontaniczne i nieprzewidywalne.

Ze względu na Shiona bywa nieostrożny, gdyż za wszelką cenę stara się go chronić, nie zważając na ryzyko.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki